Lysstofrør til en Combiovn Daewoo KOC-1B4K
Viktor Andersen
2007-12-06 20:45:13 UTC
I min kones Combiovn mærket Daewoo er de to lysstofrør, der oplyser ovnens
indre under kørslen stået af.

Er der nogen, der har kendskab til en reservedelsforhandler til dette mærke
i Danmark eller andet sted, der er villige til at sælge?

Hos Bilka, hvor den er købt, får man jo blot standard svaret, at det må man
skam ikke selv, og kun via Bilka kan den blive repareret.

Nu er min svigersøn imidlertid uddannet stærkstrømstekniker og kan skam selv
udskifte sådanne rør.

Jeg har ikke lyst til at bruge over femhundrede kroner for blot at få den
sendt gennem Bilka til reparation og så måske skulle undvære den i over
fjorten dage.

Viktor
Anders Thorsen Holm
2007-12-06 21:16:51 UTC
Post by Viktor Andersen
I min kones Combiovn mærket Daewoo er de to lysstofrør, der
oplyser ovnens indre under kørslen stået af.
Hvilket modelnummer har ovnen, det kan måske lette søgningen efter
reservedele ... og er du sikker på, det er lysstofrør, og ikke bare
pærer?

<http://www.nettoparts.dk/shop/search-1.html?keyword=daewoo>
--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk

Stor 1-værelses ejerlejlighed i Åbyhøj, Århus sælges:
http://ejerlejlighed.thorsenholm.dk/Aarhus
Max
2007-12-06 22:10:09 UTC
Hej Anders
Post by Anders Thorsen Holm
Hvilket modelnummer har ovnen, det kan måske lette søgningen efter
Prøv at læse Emne linien :)
Mvh Max
Anders Thorsen Holm
2007-12-06 22:58:23 UTC
Post by Max
Prøv at læse Emne linien :)
D'oh! :-)
Åbent hus søndag 23/9 kl. 16:30 - 17:00
Anders Thorsen Holm
2007-12-06 22:59:20 UTC
Post by Anders Thorsen Holm
Post by Max
Prøv at læse Emne linien :)
D'oh! :-)

Anders Thorsen Holm
2007-12-06 23:06:11 UTC
Post by Max
Prøv at læse Emne linien :)
For pokker da :-)

Nå, men måske der er noget her, der kan bruges:

<http://www.espares.co.uk/parts/microwaves/daewoo/koc1b4k/p/1095/466/0/409828>

Viktor Andersen
2007-12-07 18:06:26 UTC
Hej Anders,

Tusind tak for dit forslag. Det er i hvert fald værd at forsøge der. Tak
skal du have.

Hilsen Viktor
Post by Anders Thorsen Holm
Post by Max
Prøv at læse Emne linien :)
For pokker da :-)
p***@gmail.com
2020-03-22 06:10:41 UTC
Post by Viktor Andersen
Hej Anders,
Tusind tak for dit forslag. Det er i hvert fald værd at forsøge der. Tak
skal du have.
Hilsen Viktor
Post by Anders Thorsen Holm
Post by Max