Jeg når aldrig telefonen!?
2018-12-13 09:26:01 UTC
Ringetiden er sat til 15 sekunder normalt.-Derfor!

Men ringetiden kan opjusteres til max 30 sekunder. Det hævdes at kunne
opnås ved at indtaste en lang kode med stjerner og afsluttet med firkant.

Men det virkede ikke hos Telmore, der bruger TDCs net. Ved kontakt
oplyste medarbejderen at jeg bare skulle gå ind på "Mit Telmore". Så gik
jeg derind mens han var i røret.

Medarbejderen: -Næh! det kan man heller ikke!-Men jeg kan gøre det!

Vi aftalte 25 sekunders ringetid, som ville træde i funktion indenfor et
døgn.
Koderne på nettet virker ikke fordi de har fået ny teknologi. Men
koderne vil vedblivende stå på nettet alligevel. De kan ikke fjerne dem
alle.

Nu glæder jeg mig til de 25 sekunder.

Glædelig Jul fra
jens
Kim Ludvigsen
2018-12-13 10:10:34 UTC
Post by Lyrik
Vi aftalte 25 sekunders ringetid, som ville træde i funktion indenfor et
døgn.
Betyder det, at hvis man ringer til dig, så kan man kan ikke fortryde og
lægge på før efter 25 sekunder?

Under alle omstændigheder så kan jeg konstatere, at der stadig er
fordele ved en gammeldags fastnet-telefon - den løber ikke så hurtigt
tør for ring.
Mvh. Kim Ludvigsen
Lyrik
2018-12-13 15:21:09 UTC
Post by Kim Ludvigsen
Post by Lyrik
Vi aftalte 25 sekunders ringetid, som ville træde i funktion indenfor
et døgn.
Betyder det, at hvis man ringer til dig, så kan man kan ikke fortryde og
lægge på før efter 25 sekunder?

Nej!

jens