Videoserie til "Mormor/Morfar"
Lyrik
2021-09-21 08:02:23 UTC
DVD kan alle spille i dag.

Lad os sige at du har hentet "Mike Hammer" med "Stacey Keach", flere
afsnit. Måske via den gamle QBittorrent, du ved den 32 bit ældre version
med alle "Torrent Sites" intakte, built-in.version 4.1.2.

Og morfar skal se den. "Hvad vil du gi' til morfar?-Du vil naturligvis
give ham ti afsnit på en enkeltlags DVD, som du har liggende i skuffen.
Når han sætter den i sin spille, ser han ikoner af de ti afsnit og han
kan trykke på et afsnit og se det.
Men kan du gøre det?

Her kommer ConvertxToDVD gratis ind i billedet. Du får den hos VSO software.

"xx afsnit som vist er avi, smides på toppen af ConvertXToDVD der vælges
enkeltlag DVD og den fortæller dig at der er for mange afsnit! Du kan se
dem visuelt i programmet. Hvert afsnit har et lukke-kryds. Du begynder
at lukke dem nedefra og pludselig skifter den til:"Nu kan det godt lade
sig gøre" (10)
Du trykker convert og så sker det af sig selv. Min nye Ryzen "Gulvtop"
kører alle 10 på en gang! 10 termometer-søjler kravler hen over feltet.
Og så vil programmet brænde DVD'en. "Sæt en skive i", siger en sexet
damestemme. Der sidder en brænder i en af mine 10 USB porte. Det har hun
opdaget!
Men det stopper jeg og vælger "NERO-Video".En coaster koster trods alt 2
kroner.
Der brændes og "Morfar" kan få sin skive med menuer.

Hilsen
jenserik
Lyrik
2021-09-28 13:48:35 UTC
Post by Lyrik
[...]

ConvertXToDVD er fransk software fra "VSO" Her tolereres det at man
bruger det på et par maskiner, bare ikke "For mange", når man efter fuld
brug opfordres til at købe det.

Hilsen
jenserik