Priser uden sammenhæng
Lyrik
2020-02-05 10:25:21 UTC
En muslim tog til Kina for at købe noget han kunne sælge i Danmark. Han
tænkte:" T-shirts"!

Kineserne han talte med havde to kvaliteter. En til én krone og en til
to kroner.
H&M var også på indkøb. De købte dem til én krone. Selv købte han en del
til to kroner. De havde for øvrigt den gang "Che Guevarra på brystet!;-)
"
H%M solgte deres til hundrede tyve kroner. Han solgte sine til venner og
bekendte for 10 kroner stykket. De var kraftige i stoffet (2 kr). Jeg
købte 10!;-)

Jeg har stadig én tilbage. Jeg turde ikke have de andre!;-)

Jeg tror det er grunden til at pris og kvalitet ikke mere hænger sammen.
Prisen bliver bare et "varenummer".

jens
Bertel Lund Hansen
2020-02-05 11:17:38 UTC
Post by Lyrik
Jeg tror det er grunden til at pris og kvalitet ikke mere hænger sammen.
Prisen bliver bare et "varenummer".
Der var engang en fyr der i en af grupperne fortalte hvordan han
som barmn havde taget en sten op på stranden og spurgt sin far
hvad den var værd.

- Den er det værd som du kan få andre til at betale for den.

Det syntes han var et lærerigt svar. Når man ser f.eks.
Hammerslag, så får man bekræftet det.
--
/Bertel