Ølkasser
Jørgen Farum Jensen
2019-06-13 19:00:48 UTC
Jeg har 4-5 Røde ølkasser af den gamle
slags.
Jeg vil af dem, men tænker at de nu måske
er noget værd.

Jeg skal til at flytte, og vil hen af vejen
gerne af en del forskellige effekter.

Hvordan kommer jeg bedst afsted med at
præsentere disse effekter?
--
Jørgen Farum Jensen
"Den rationelle person ved uden at være sikker.
Den snæversynede person er sikker uden at vide."
Kim Ludvigsen
2019-06-13 19:09:59 UTC
Post by Jørgen Farum Jensen
Jeg har 4-5 Røde ølkasser af den gamle
slags.
Jeg vil af dem, men tænker at de nu måske
er noget værd.
Der er i hvert fald andre, der gerne vil have 275 kr. pr. stk. - se link
nedenfor.
Post by Jørgen Farum Jensen
Hvordan kommer jeg bedst afsted med at
præsentere disse effekter?
Den Blå avis:
https://www.dba.dk/oelkasse-calsberg-oelkasser/id-1056173826/
Mvh. Kim Ludvigsen
Bertel Lund Hansen
2019-06-13 19:15:33 UTC
Post by Kim Ludvigsen
Der er i hvert fald andre, der gerne vil have 275 kr. pr. stk. - se link
nedenfor.
Kan de få det?

Man kan købe 'ølkasser' hos Trælastfabrikkernes Udsalg. De har
dog ikke præcis samme mål.
/Bertel
Kim Ludvigsen
2019-06-13 20:14:08 UTC
Post by Bertel Lund Hansen
Post by Kim Ludvigsen
Der er i hvert fald andre, der gerne vil have 275 kr. pr. stk. - se link
nedenfor.
Kan de få det?
Tja ... Men det ser ud som om, prisniveauet er stabilt for gamle,
umalede ølkasser af træ. Så mon ikke Jørgen kan få mindst 200 kroner pr.
stk. for sine, medmindre de er malet.
Post by Bertel Lund Hansen
Man kan købe 'ølkasser' hos Trælastfabrikkernes Udsalg. De har
dog ikke præcis samme mål.
Man kan sikkert også få nogle plastikkasser i lignende størrelse for
meget mindre (her ville jeg have indsat en smiley, hvis du ikke havde
aversion mod den slags). Det er samleobjekter, så det skal naturligvis
være de rigtige, gamle trækasser med Carlsberg, Tuborg eller navnet på
den lokale bryg.
Mvh. Kim Ludvigsen
Carl Alex Friis Nielsen
2019-06-26 13:34:57 UTC
Post by Bertel Lund Hansen
Post by Kim Ludvigsen
[...]
Den slags er jo ikke de gode gamle kvalitesølkasser fra dengang ølkuske
var store stærke mænd og der var 50 øl i en kasse.

Sven Lindhardt
2019-06-14 08:28:23 UTC
Post by Jørgen Farum Jensen
[...]
Nu vil du sikkert gerne have penge for dem. Men man kan prøve at komme
af med af med forskellige ting på en pæn måde her:
https://www.storskrald.dk/