Kræftens bekæmpelse har oprettet en kreditnote
John Petersen
2021-09-22 18:39:15 UTC
Jeg har købt for 200kr lodder hos kræftens bekæmpelse og betalte med mobilepay og da jeg så så på min konto har de oprettet en kreditnota så de kan trække flere penge og det har jeg bestemt ikke givet dem lov til !
Kræftens bekæmpelse dukkede op på Facebook på den måde købte jeg så for de 200kr lodder jeg fik så en mail med de numre jeg havde købt men, det er frækt af dem at,tro at de så har tilladelse til at,trække flere penge fra min konto !!
Bertel Lund Hansen
2021-09-23 07:27:56 UTC
Post by John Petersen
[...]
Det er da også frækt af banken at de ikke automatisk har lukket for den
mulighed. Det er ulovligt hvad begge parter har gjort.

Hvordan så du den kreditnota? Sådan en har jeg aldrig set.
Bertel
Carl Alex Friis Nielsen
2021-09-23 08:43:48 UTC
[...]
En kreditnota er en besked om at man (den der udsteder kreditnotaen)
skylder nogen penge - altså at sælger skylder kunden penge. Det er en
slags faktura med negativt beløb.

Hvorfor skulle man være utilfreds med en besked om at man har penge til
gode ?

Eller er der noget i beskrivelsen jeg har overset ?