Net Apoteker i udlandet
Lars Lundgren
2010-01-05 04:20:57 UTC
Mange Net Apoteker som sender fra udlandet er sikkert af mere eller mindre
pålidelige.
Har nogen gode erfaringer med f.eks et fra EU gerne England de kan anbefale.
Nu vil mange svare: Gå til din egen læge osv. Disse svar beder jeg mig
frabedt.
Jeg har en kronisk smertefuld sygdom hvor stærk smertestillende trods
bivirkningerne vil kunne give mig nogle tålelige dage en gang i mellem. Jeg
søger efter et morfinlignende produkt bare svagere i virkningen der i
Danmark hedder Oxynorn 20mg eller 40mg
Mener det i udlandet kaldes Oxycodone. Håber på seriøse henvendelser og ikke
kun jeg er på et sidespor for det er jeg klar over.

På forhånd tak Lars 3600
B.K.
2010-01-05 08:15:23 UTC
Post by Lars Lundgren
[...]
Siden du efterlyser udenlandske apoteker,uden om din egen læge,kan du ikke
have rent mel i posen.
Har du en sygdom som du påstår har du ingen problemer med at få medicin hos
din læge.Eller er du gennemskuet og der er lukket for det varme vand??
Bjarne S Nielsen
2010-01-05 09:18:48 UTC
Post by B.K.
Post by Lars Lundgren
[...]
Er det for meget at efterlyse en smule anstændighed og frabede sig
arrogante og bedrevidende svar?

Det er jo netop dig og din slags som Lars høfligt frabeder sig.

Held og lykke til Lars.

Jeg tror, du skal ud at rejse for at købe den slags lovligt et sted.

Hvis du går til skumle internetadresser i Asien f.eks., ved du absolut
ikke, om der er kalk eller det rene gift i pillerne.

Bjarne
N Dude
2010-01-05 10:21:36 UTC
Post by Bjarne S Nielsen
Er det for meget at efterlyse en smule anstændighed og frabede sig
arrogante og bedrevidende svar?
Sikke noget snot!

Han beder om hjælp til at smugle og overtræde lov om euforiserende stoffer!
Post by Bjarne S Nielsen
Det er jo netop dig og din slags som Lars høfligt frabeder sig.
Han kan bede alt det han vil....

Han efterspørger hjælp til noget ulovligt . Hvis du ikke kan se, at det er
et problem, så er du lige så dum som ham!
alexbo
2010-01-05 10:34:49 UTC
"N Dude" skrev
Post by N Dude
Han beder om hjælp til at smugle og overtræde lov om euforiserende stoffer!
Næh, Lars beder om hjælp til at finde en pålidelig sælger, resten klarer han
uden hjælp.
Jeg synes det er praktisk at man kan gå ind på et udenlandsk apotek og købe
receptpligtige midler uden videre.

mvh
Alex Christensen
Bjarne S Nielsen
2010-01-05 12:43:45 UTC
Post by N Dude
Sikke noget snot!
Post by N Dude
Han efterspørger hjælp til noget ulovligt . Hvis du ikke kan se, at det er
et problem, så er du lige så dum som ham!
Det har vist knap så meget med dumhed som med holdninger at gøre, men
det fatter du næppe.

Bjarne
B.K.
2010-01-05 11:00:10 UTC
Jeg vil vædde på at han ikke fejler en skid men gerne vil ha stoffet til at
ruse sig på.Er manden syg får han medicinen hos son læge.Længere er den
ikke.
Pokker mig ikke andet end en fucking narkoman som prøver at ynke sig og få
medlidenhed...DU ER GENNEMSKUET LARS LUNDGREN!!!!!
Bjarne
Nana
2010-01-05 12:09:09 UTC
Post by B.K.
Jeg vil vædde på at han ikke fejler en skid men gerne vil ha stoffet til
at ruse sig på.Er manden syg får han medicinen hos son læge.Længere er den
ikke.
Jeg ved godt at man i en ideel verden får sin læge til at udskrive den
medicin man har brug for. Virkeligheden ser bare ikke sådan ud. Jeg kender
en del mennesker med kroniske smerter, som i udlandet ville få udskrevet det
der skal til for at holde dem nogenlunde smertefri. I Danmark får de bare
ikke den slags medicin og slet ikke i de nødvendige doser. Jeg kan godt
forstå at mennesker med kroniske smerter får behov for at gå udenom det
danske receptsystem. Jeg mener ikke at det er en god ide, men jeg har
desværre set hvad kroniske stærke smerter kan gøre ved et menneske.
N Dude
2010-01-05 10:18:12 UTC
virkningen der i Danmark hedder Oxynorn 20mg eller 40mg
Oxynorm er rasende dyrt alle vegne, ligesom det er tilsat et antistof, som
forhindrer at det er nemt at udvinde den rene morfin. Hvorfor beder du ikke
bare din læge om oxycontin, det er næsten det samme, men uden disse stoffer.
Prisen er en brøkdel, men begge indeholder oxocodon hydrochlorid. Begge er
iøvrigt underlagt de særlige udskrivningsregler.

Glem alt om udlandet, du får *ALDRIG* en pakke gennem tolden. Alle
udenlandske netapoteker bliver som standard åbnet i tolden, og hvis du
efterfølgende er så dum at møde op, uden at have en gyldig recept, så hedder
det indsmugling af euforiserende stoffer. Det kommer man i fængsel for!

Der er INGEN nemme måder til at snyde tolden.

Dernæst er selvmedicinering en rigtig dårlig ide. I daglig tale kaldes det
også *misbrug*. Har man et reelt behov for smertestillinde medicin, så går
man til sin læge, man begynder ikke at lege smugler!

Der er masser af dygtige anæstesiologer på smerteklinikkerne, som kan
hjælpe, hvis du har et reelt behov.
Jet
2010-01-05 23:21:29 UTC
Post by Lars Lundgren
[...]
Søger du Buy Oxycodone via Google, får du meget hjælp eks fra dette
forum
http://www.drugs.com/forum/general/buy-oxycodone-36667.html
Der må være en årsag til at lægen ikke vil udskrive ? ... My doctor
stop writing me oxcodone,although i only use once a day,

Jet
r***@gmail.com
2018-12-04 02:45:04 UTC
hej, efter 2 års levevis, fordi jeg havde en ulykke, prøvede jeg lægerne, men de udskrev mig ikke længere smertestillende medicin, jeg prøvede at købe online, men havde ingen succes, nu finnally jeg fandt et velrenommeret apotek, jeg vil gerne anbefale, de har hjulpet mig med alle former for medicin, jeg er meget glad, og jeg har besluttet at hjælpe andre mennesker med at få kvalitetsmedicin uden recept, bare kontakt

***@gmail.com
Kim Ludvigsen
2018-12-04 04:53:50 UTC
Post by r***@gmail.com
[...]
Har det et godt middel mod spam?
Mvh. Kim Ludvigsen
Ivar
2018-12-29 22:20:11 UTC
Post by Kim Ludvigsen
Har det et godt middel mod spam?
Næppe ;-)

De henvender sig til dem, der har haft "2 års levevis".
Hvem mon det er?
ErikRS
2018-12-29 22:47:10 UTC
Post by Ivar
Post by Kim Ludvigsen
Har det et godt middel mod spam?
Næppe ;-)
De henvender sig til dem, der har haft "2 års levevis".
Hvem mon det er?
Uanset det er det ulovligt at købe (importere) medicin både med og uden
recept, medmindre man har en tilladelse fra Sundheds- og Medicinalstyrelsen.

Og i det tilfælde skal hvert enkelt produkt være separat godkendt af
disse styrelser.

Jeg har tidligere haft en sådan tilladelse til at få købe (importere
uden toldbehandling) nogle specifikke præparater i forb. med min
øjensygdom, da disse præparater ikke kunne fås i Danmark (= ikke
godkendte af Syndhedsstyrelsen). Mine recepter var udstedt af en tysk
øjenlæge, og det er hans fortjeneste, at jeg den dag i dag i det hele
taget har noget syn overhovedet.

Dengang var min øjensygdom kun kendt som en sygdom, der ville medføre
total blindhed. Men den var kendt i Tyskland, og man havde både
medicinske og operative metoder til at behandle den.

I dag kendes sygdommen også i Danmark, takket være et samarbejde med den
daværende Professor Skydsgaard på Blindeinstituttet og min tyske
øjenlæge, Professor Waldemar Dieter, - Det fandt jeg ud af ved en
samtale med min nuværende øjenlæge, hvor jeg stadig går til kontrol. -
Han er den første danske øjenlæge, der har kunnet sætte navn på
øjensygdommen - blot ved at undersøge mine øjne!

mvh. Erik Richard
Erik Richard Sørensen <mac-***@MOVEstofanet.dk>
Openoffice.org - The Modern Productivity Solution - www.openoffice.org
2018-12-30 08:10:43 UTC
Post by ErikRS
[...]
Sejt.
Post by ErikRS
Dengang var min øjensygdom kun kendt som en sygdom, der ville medføre
total blindhed. Men den var kendt i Tyskland, og man havde både
medicinske og operative metoder til at behandle den.
Er den sjælden siden den var (delvis) ukendt i Danmark?
ErikRS
2018-12-31 03:43:13 UTC
Post by ErikRS
[...]
Det må den være. - Jeg kender kun én mere her i landet, der har præcis
den samme øjensygdom. Desværre kunne vedkommende ikke tåle de
præparater, som gav mig noget syn tilbage, da vedkommende også lider af
leddegigt i svær grad med det resultat, at vedkommende har fået fjernet
begge øjne pga. tilstødende 'grøn stær' (forhøjet tryk i øjeæblerne).

Populært kalder man min sygdom for "omvendt grå stær" - forårsaget af
regnbuehindebetændelse. - En normal grå stær begynder i forreste
øjenkammer og degenererer (forkalker) linsen forfra, mens den omvendte
grå stær begynder i bagerste øjenkammer og angriber øjets linse fra
bagsiden, + den også angriber nethindens stav- og tapceller.

Hos mig blev angrebet på nethinden standset af meget store doser
cortison (et præparat, der hed ForteCortin) - 1 tablet på 500mg i 100
dage + bivirkningsmedicin i 6 år derefter for at undgå følgevirkninger
som 'måneansigt'. - Hertil adskillige andre svagere cortizonpræparater i
perioden 1959-1972 + nogle ret skrappe antibiotika for at slå selve
regnbuehindebetændelsen helt ned.

Jeg har 1% syn nu, men pga. en bygningsfejl, der gør, at jeg er
'langsynet' er mit færdselssyn ret godt, mens mit læsesyn er stort set
lig 0... - På computeren bruger jeg forstørrelsesprogram på ca. +20x +
briller på +19,75x med div. korrektioner pga. bygningsfejlen.

Ikke desto mindre er jeg uddannet som diplomfotograf (FPS i USA) + en
kandidatgrad i teologi + mere eller mindre selvlært inndenfor
computerbranchen og har haft min egen lille virksomhed, hvor jeg primært
har arbejdet med Mac til både blinde og svagtseende og andre
læsehandicappede. - Afviklede forretningen pga. skulder- og
hofteproblemer, så nu er jeg 'kun' almindelig folkepensionist, - men
stadig med hang til at dyrke fotograferingens kunst, + jeg da også
jævnligt hjælper andre med at vælge bedst mulige fotogrej, - så jeg
keder mig absolut ikke...

Og lige nu er jeg midt i et gevaldigt flytterod, da jeg har fået ny og
lidt større lejlighed her pr. 1. jan., så det ligner efterhånden et
pakkecenter her.:-)

r***@gmail.com
2018-12-04 02:45:32 UTC
Post by Lars Lundgren
Mange Net Apoteker som sender fra udlandet er sikkert af mere eller mindre
p�lidelige.
Har nogen gode erfaringer med f.eks et fra EU gerne England de kan anbefale.
Nu vil mange svare: G� til din egen l�ge osv. Disse svar beder jeg mig
frabedt.
Jeg har en kronisk smertefuld sygdom hvor st�rk smertestillende trods
bivirkningerne vil kunne give mig nogle t�lelige dage en gang i mellem. Jeg
s�ger efter et morfinlignende produkt bare svagere i virkningen der i
Danmark hedder Oxynorn 20mg eller 40mg
Mener det i udlandet kaldes Oxycodone. H�ber p� seri�se henvendelser og ikke
kun jeg er p� et sidespor for det er jeg klar over.
P� forh�nd tak Lars 3600

***@gmail.com
d***@gmail.com
2018-12-29 22:26:51 UTC