Facebook
John_N_H
2018-11-14 15:31:35 UTC
Nogen gange bliver det annonceret, at man kan deltage i konkurrencer,
senest fik jeg en mail:
<https://www.dropbox.com/s/0sh244j0ujo6lsy/Nytaarsmenu1.pdf?dl=0>
Et gratis måltid mad kan man jo altid bruge, så hvorfor ikke deltage.
Så ser jeg jo, at man skal have en facebook-konto for at deltage.
Det udelukker jo en del mennesker fra at deltage, deriblandt undertegnede.
Det er sikkert lovligt, men jeg mener, det er moralsk forkert at
"reklamere" på måde. Det havde dog været bedre at holde alle oplysninger
om konkurrencen på facebook, og ikke udbrede det via alle andre medier.
John N. H. ;-)
Carl Drud
2018-11-14 18:21:01 UTC
Post by John_N_H
[...]
Når Facebook er med inde over, "betaler" man med sine data.
Carl
Bertel Lund Hansen
2018-11-15 07:24:36 UTC
Post by John_N_H
Det er sikkert lovligt, men jeg mener, det er moralsk forkert at
"reklamere" på måde. Det havde dog været bedre at holde alle oplysninger
om konkurrencen på facebook, og ikke udbrede det via alle andre medier.
Reklameindustrien er nådesløs. Du kan ikke engang blive fri for
den i dit eget hjem. Den eneste 'moral' du kan forvente fra den
kant er den der hjælper dem til en større profit.