Trailer fra Århus til KBH
Morten P
2010-10-20 07:49:47 UTC
Jeg skal til Århus i bil for at (måske) hente en sofa.
Jeg ønsker ikke at tage trailer med derover da det er måske.

Men skulle sofaen være fin vil jeg gerne have den med med det samme.

hvor finder man en trailer i Århus man kan aflevere i KBH?

Silvan? Bauhaus? Ikea? Shell? Andet?
Holst
2010-10-20 10:15:22 UTC
Post by Morten P
[...]
Det er godt nok nogle år siden efterhånden, men da jeg i sin tid
flyttede fra den ene ende af landet til den anden, blev der undersøgt om
leje/lån af såvel trailer som varevogn, der kunne lejes/lånes i den ene
ende af landet og afleveres i den anden ende.

Der var ingen steder, hvor det dengang var muligt. De store
udlejningsbureauer ville gerne udleje biler, hvor man kunne aflevere den
et andet sted, men så snart det drejede sig om en varevogn, så skulle
den afleveres samme sted som afhentningen.

Jeg skal ikke afvise, at du kan finde et sted, men jeg tvivler. Men
fortæl endelig, hvis du finder ud af noget. Jeg kender flere, som i ny
og næ har et sådant behov.
Morten P
2010-10-20 12:10:49 UTC
Jeg skal ikke afvise, at du kan finde et sted, men jeg tvivler. Men
fortæl endelig, hvis du finder ud af noget. Jeg kender flere, som i ny og
næ har et sådant behov.
Jeg er lidt usikker nu, det koster 650 at få den fragtet. Tror næsten jeg
lægger mere i trailer leje og problemer end jeg gør i at få dem til at gøre
det.

Husk, turen skal jeg have alligevel, da jeg skal test sidde den først.
Jubi
2010-10-20 13:33:09 UTC
Post by Holst
[...]
Husk også at liggeteste den, til når svigermor overnatter. er den ikke
god at ligge på er hun dobbelt så sur som sedvanligt næste morgen.
--
At tænke før man taler, er som at tørre sig
i røven inden man skider.
Holst
2010-10-20 13:37:25 UTC
Men måske tager hun så hjem tidligere :)
Ralph
2010-10-20 14:29:42 UTC
Husk også at liggeteste den, til når svigermor overnatter. er den ikke god
at ligge på er hun dobbelt så sur som sedvanligt næste morgen.
Hvorfor skulle svigermor blive sur over at Morten P sover dårligt?
Ralph
Holst
2010-10-20 13:38:02 UTC
Post by Morten P
Jeg er lidt usikker nu, det koster 650 at få den fragtet. Tror næsten jeg
lægger mere i trailer leje og problemer end jeg gør i at få dem til at gøre
det.
Ja, det kan nemt løbe op. Husk også, at broen koster ekstra, hvis bil +
trailer bliver for lang.
Ralph
2010-10-20 14:34:49 UTC
Post by Morten P
hvor finder man en trailer i Århus man kan aflevere i KBH?
Ikke et svar, blot en anekdote.

For ca. 20 år siden var jeg i Århus for at købe et klaver, klaveret blev
købt, bagefter ringede jeg til min kone og bad hende finde et trailerfirma
hvor jeg kunne leje en trailer i Århus og aflevere tæt på Mors. Hun ringede
tilbage med et telefonnummer, jeg ringede til firmaet og det kunne sagtens
lade sig gøre, så skulle vi lige blive enige om størrelsen, jeg sagde at det
gjorde ikke så meget, den skulle bare kunne trækkes af en Skoda. Det var han
så ikke sikker på kunne lade sig gøre, den mindste han havde var en 20 tons
:-)
Ralph
Jubi
2010-10-20 22:56:21 UTC
Post by Ralph
Post by Morten P
[...]
Så kunne du have sat dine svigerforældre på bagsædet, det kunne udligne
det.
--
At tænke før man taler, er som at tørre sig
i røven inden man skider.
m***@mlagentur.dk
2019-08-08 09:26:34 UTC
Jeg skal til �rhus i bil for at (m�ske) hente en sofa.
Jeg �nsker ikke at tage trailer med derover da det er m�ske.
Men skulle sofaen v�re fin vil jeg gerne have den med med det samme.
hvor finder man en trailer i �rhus man kan aflevere i KBH?
Silvan? Bauhaus? Ikea? Shell? Andet?
Hej – prøv at se denne hjemmeside www.gotrailer.dk der måske kan løse udfordringen
David Eriksen
2019-08-08 10:16:01 UTC
Post by m***@mlagentur.dk
[...]
Så kan den sofa ENDELIG afhentes med 9 års forsinkelse
--
David Eriksen