Opsigelse af Hjemmet-en Odyssé
2019-09-04 10:45:24 UTC
Ganske udmærket dameblad. Hjemmet. Man lokkes ind med gode rabattilbud
inklusive en række blade.

Men når det skal siges op, er der spændt ben. Min kone var i telefonen
som nummer fire med en oplysning om stor travlhed i butikken. I går.
Jeg medhørte da hun ringede op og manden sagde :"Du er i køen som nummer
4. vent venligst. Det gjorde hun og nåede til nummer 3, hvorpå
telefontiden udløb.

Hun ringede igen i dag. Jeg hørte identisk formulering som i går. Igen
var hun nummer fire! Det lød grangivelig som en båndoptagelse af
beskeden i går.

Det tog 30 minutter at slæbe sig fra nummer 4 til man kom igennem.
Afbestillingen tog 20-30 sekunder, så hvordan 4 afbestillinger kunne
tage en halv time var ubegribeligt.
(Køen var reserveret afbestilling)

Men jeg kan da godt se fidusen!
Der er 6 timers telefontid. Med 1 afbestilling hver halve time kan der
kun pågå 12 afbestillinger om dagen.
Med en baggrund på en masse hurtige bestillinger bliver det jo en ren
win-win situation.

Afbestillingen er gjort afhængig af "Abonnementsnummeret", som min kone
ikke kan huske at have fået.
Med "Abonnementsnummeret" er der mulighed for at sende en mail og
afbestille. Men "Man har det ikke"!
Så må man op i køen.

Sjovt og fortællende nok var, at da konen endelig kom igennem til
afbestillingen, så skulle hun slet ikke bruge abonnementsnummeret men
kun navn og adresse!

Jeg kalder det:
Scam!

jens
alexbo
2019-09-04 19:42:41 UTC
Post by Lyrik
Ganske udmærket dameblad. Hjemmet. Man lokkes ind med gode rabattilbud
inklusive en række blade.
Men når det skal siges op, er der spændt ben.
Egmont:
https://www.mitblad.dk/sporgsmal/

Du kan opsige dit abonnement ved at logge ind via menuen til venstre.
Opsigelsen træder i kraft, når den igangværende abonnementsperiode
udløber. Du kan også skrive til os eller ringe til vores Kundecenter på
39 45 75 45 på hverdage kl. 9–15.

mvh
Alex Christensen