Elcykler fra thansen?
Samson
2019-02-26 13:28:11 UTC
Hej gruppe

Jeg søger personer som har erfaring med elcykler fra thansen.

mvh
tj~
Bertel Lund Hansen
2019-02-26 13:53:09 UTC
Post by Samson
Jeg søger personer som har erfaring med elcykler fra thansen.
Tænk testede elcykler i 2017.
/Bertel
Samson
2019-02-26 14:51:59 UTC
Post by Bertel Lund Hansen
Tænk testede elcykler i 2017.
Tak for info jeg håber andre vil bidrage med erfaringer dårlig som gode.

mvh
tj~
Hjalmar Benediktson
Sikke et svar, som om det var det han spurgte om.
Bertel Lund Hansen
2019-02-28 17:10:28 UTC
Post by Hjalmar Benediktson
Sikke et svar, som om det var det han spurgte om.
Bad han om din kommentar?
/Bertel
David Eriksen
2019-02-28 17:37:13 UTC
Post by Bertel Lund Hansen
Post by Hjalmar Benediktson
Sikke et svar, som om det var det han spurgte om.
Bad han om din kommentar?
Giver Hjalmer ret, helt specifikt bliver der spurgt til el cykler
fra Thansen og ikke dit "non brugbare" svar...så en gang i
mellem Bærtel skal du bare tie stille og bide det i dig
David Eriksen
Hjalmar Benediktson
2019-02-28 18:22:19 UTC
Post by Bertel Lund Hansen
Post by Hjalmar Benediktson
Sikke et svar, som om det var det han spurgte om.
Bad han om din kommentar?
--
/Bertel
Det er ikke en kommentar til Samson, men til dig.
For jeg er helt sikker på det ikke var det han bad om.
Så kommentar givet til dig for ubrugelig kommentar.
Samson
2019-02-28 23:33:02 UTC
Post by Hjalmar Benediktson
Sikke et svar, som om det var det han spurgte om.
Tak for opbakningen. Men fejlen er min da jeg burde have googlet
"thansen kritik" det gav mig svaret jeg søgte.

mvh