K-salat Frugtsalat i større dåse
2020-08-16 16:26:23 UTC
Det er kun 150 grams-æsker supermarkederne sælger.

Jeg ville gerne have for eksempel 700 grams æsken. Det er Stryns der
laver den nu.

Hvordan kan man få sådan en?
Det skal være K-salat.

jens
Jan Kronsell
2020-08-16 20:21:18 UTC
Post by Lyrik
[...]
Kontakt Stryhns. De ved formodentlig, hvem der forhandler deres produkter.

Jan
Lyrik
2020-08-17 08:13:24 UTC
Post by Jan Kronsell
Post by Lyrik
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg har ringet til Stryhns og de fortæller at de kun sælger 150 grams
æskerne i supermarkeder til private. På grund af formodet manglende
efterspørgsel.
Mit ønske om en større æske er gået videre til salgsafdelingen.

Og så kommer vi til det.
Grunden til at jeg spørger her er ækvivalent til at jeg ikke ville ringe
til skatteministeriet og spørge hvor jeg kan købe polske smuglercigaretter!

Hvis jeg gerne ville have dem(Jeg ryger ikke, så det er ikke relevant)
ville jeg spørge her på gruppen!

Gruppen er et insiderforum som måske kan lede frem til 700 grams æsker
af K-salat!-frugtsalat.?

jens
Thomas Corell
2020-08-17 09:29:11 UTC
Post by Lyrik
Post by Jan Kronsell
Post by Lyrik
[...]
Hvis ikke Stryhn's leverer til privat-salg, så skal du måske have fat i
en kantine/smørrebrøds-forretning, hvor de kan indkøbe den størrelse;
måske de er villige til at vidersælge dem til dig ?

Men den slags er vel bundet op på, at de kan holde sig 3-4 dage efter
åbning. Og 700 gram på 3-4 dage... Måske til fest e.lign, så jeg kan
godt se hvorfor der ikke er meget salg til (normal) privat-brug.
Post by Lyrik
Gruppen er et insiderforum som måske kan lede frem til 700 grams æsker
af K-salat!-frugtsalat.?
Det er nyt for mig, at dette skulle være et insider-forum.
Just because you think it, doesn't mean its true
Lyrik
2020-08-17 10:16:18 UTC
Post by Thomas Corell
Post by Lyrik
Post by Lyrik
Gruppen er et insiderforum som måske kan lede frem til 700 grams æsker
af K-salat!-frugtsalat.?
Det er nyt for mig, at dette skulle være et insider-forum.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mærkelig overvejelse. Er dit hjem et insiderhjem? Er en privat deltager
af dk.forbruger ikke en hjemmeboende insider?

Der er 40 dages holdbarhed på K-frugtsalat. Det er en god dessert til
gæster og lignende.

jens
Lyrik
2020-08-17 10:19:01 UTC
Post by Lyrik
Post by Thomas Corell
Post by Lyrik
Post by Lyrik
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det kan være det siver ind at 150 grams salater i det hele taget er for
småt-og dyrt-
I dag havde Superbrugsen 250 grams hønsesalat og tunsalat-K.salat til 15
kroner bakken.

jens
Thomas Corell
2020-08-17 10:27:15 UTC
Post by Lyrik
Post by Thomas Corell
Post by Lyrik
Post by Lyrik
[...]
Det kan være det siver ind ..
Beklager meget at jeg tog bolden op, efter du satte den i spil. Jeg
taler ordentligt til/om dig, og forsøger blot at deltage, i den debat
der opstår.
.. at 150 grams salater i det hele taget er for småt-og dyrt-
Ja, det havde jeg gættet.
I dag havde Superbrugsen 250 grams hønsesalat og tunsalat-K.salat til 15
kroner bakken.
OK ?

Kiggede på en tilfældig salat i mit køleskab: holdbarhed efter åbning, 5
dag ved højst +8'.
--
Sometimes the best you can do for yourself,
is to help someone else in need
Thomas Corell
2020-08-17 10:23:28 UTC
Post by Lyrik
Post by Thomas Corell
Post by Lyrik
Post by Lyrik
[...]
Tror ikke vi har samme forståelse af insider-..
Post by Lyrik
Der er 40 dages holdbarhed på K-frugtsalat.
Hvis den er åbnet/taget i brug er den væsentligt kortere.
Post by Lyrik
Det er en god dessert til gæster og lignende.
39 dage efter den er åbnet, ja ;-)

Hvad er det Emma siger "fisk og liggende gæster holder kun to dage".
--
Focus, not on the rudenesses of others,
not on what they've done or left undone,
but on what you have & haven't done yourself
Carl Alex Friis Nielsen
2020-08-17 23:05:45 UTC
Post by Thomas Corell
Hvis ikke Stryhn's leverer til privat-salg, så skal du måske have fat i
en kantine/smørrebrøds-forretning, hvor de kan indkøbe den størrelse;
måske de er villige til at vidersælge dem til dig ?
Citti Park (tidl. Citti Grossmarkt) i Flensborg plejer at være gode til
store størelser og har enormt udvalg - de har en fortid som ren grossist
og sælger stadig til restauranter, skibsproviantering ol.

Hvis man eksempelvis bager sit brød selv er det utroligt hvor megem man
kan spare ved a købe eksempelvis birkes i 1 kg. poser i stedet for de
små 20-50 grams breve de oftest sælges i i danske supermarkeders
kryderiafdelinger.

Iøvrigt forekommer frugtsalat mig at være et produkt man ret nemt kan
lave i god kvalitet for ikke ret mange penge uden ret meget besvær.
Lyrik
2021-05-05 05:24:51 UTC
Post by Carl Alex Friis Nielsen
Iøvrigt forekommer frugtsalat mig at være et produkt man ret nemt kan
lave i god kvalitet for ikke ret mange penge uden ret meget besvær.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det var løsningen for mig!
Nu laver jeg den af flødeskum tilføjet drænet "Frugtcocktail" på dåse +
lidt vaniliesukker.

Dejligt at vende madproblemer og få dem løst.

Tak til alle der deltog.

hilsen
jenserik
Thomas Corell
2021-05-05 05:34:26 UTC
Vil lige bemærke, at det ikke er mig, der skriver det næste afsnit.
Selv tak, og go' appetit ;-)
--
The ability to speak several languages is an asset,
but the ability to keep your mouth shut in any language is priceless