Oversigt/databasesøgning på GIRO numre
skand
2008-11-21 16:48:06 UTC
Er der mon nogen her i NG som ved om man kan søge ejeren på et GIRO
nummer.
Jeg skal indbetale til SKAT og er ikke sikker på det nummer som jeg
har fået noteret (7540531) - jeg kan ikke finde det på SKATs
hjemmeside.

På forhånd Tak
Søren
Max
2008-11-21 16:52:51 UTC
Hej Søren
Post by skand
Jeg skal indbetale til SKAT og er ikke sikker på det nummer som jeg
har fået noteret (7540531) - jeg kan ikke finde det på SKATs
hjemmeside.
Nummeret tilhøre helt sikkert SKAT :)

http://www.skat.dk/data.aspx?oId=199373&vId=0
Mvh Max
Henrik Stidsen
2008-11-21 17:28:07 UTC
Post by Max
http://www.skat.dk/data.aspx?oId=199373&vId=0
Iøvrigt en lidt spøjs sag - forstår ikke helt hvordan banken overhovedet
kunne komme i tanke om at opkræve renter?
Bertel Lund Hansen
2008-11-21 18:14:01 UTC
Post by Henrik Stidsen
Iøvrigt en lidt spøjs sag - forstår ikke helt hvordan banken overhovedet
kunne komme i tanke om at opkræve renter?
Det er vist bankernes første tanke om morgenen når de vågner, og
den sidste de tænker før de falder i søvn.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/
Henrik Stidsen
2008-11-21 18:17:18 UTC
Post by Bertel Lund Hansen
Post by Henrik Stidsen
[...]
En ting er at ønske det, men ligefrem køre en sag på det - det må betyde at
man har overbevist sine jurister om det også, de må have haft anden grund
end griskhed...
Kan banker godt have tanker
Bertel Lund Hansen
2008-11-22 15:18:16 UTC
Post by
Kan banker godt have tanker
Hvorfor spørger du ikke om de kan opkræve renter?
Carsten
2008-11-21 19:04:12 UTC
Post by skand
[...]
Nu har du fået svaret men i min netbank er det sådan at godkendelsesbilledet
("bekræft overførsel med din pinkode") viser navnet på giromodtageren.
Desværre gør den ikke det samme for kontonumre. Ville ellers være smart.

Carsten
skand
2008-11-21 21:01:28 UTC
Post by Carsten
Post by skand
[...]
Tak for svarene - til Carsten - det havde jeg osse forventet, men det
skete heller ikke i min netbank (Nordea) - det har jeg ellers oplevet
tidligere, men er ikke sikker på hvornår - om det har 01 eller 04 at
gøre ved jeg ikke

/Søren
Bo
2008-11-22 00:06:03 UTC
Post by skand
[...]
Det er ikke nok med gironr. du skal hente OCR-linien i din
skattemappe, ellers vil din indbetaling ikke blive automatisk
registreret !
vh Bo
a***@gmail.com
2014-05-22 13:09:48 UTC
85631322
a***@gmail.com
2014-05-22 13:13:22 UTC
Giroer. 85631322. Har indbetalt til dette nr., men kan ikke finde ud af hvem der ejer det? Kan I hjælpe os?

Med venlig hilsen
Arne Lentz Svendsen
Erling Simonsen
2014-05-22 13:29:25 UTC
Post by a***@gmail.com
Giroer. 85631322. Har indbetalt til dette nr., men kan ikke finde ud af hvem der ejer det? Kan I hjælpe os?
Med venlig hilsen
Arne Lentz Svendsen
Har prøvet at sætte det ind på min netbank.
Det kommer et firma ud af det, der hedder
ATHENA APS

mvh
Erling
Peter T.
2014-05-22 13:44:40 UTC
Post by a***@gmail.com
Giroer. 85631322. Har indbetalt til dette nr., men kan ikke finde ud af hvem der ejer det? Kan I hjælpe os?
Kan det være dette firma?

<http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=35676244>
--
Peter T.

<https://elite.frontier.co.uk/>
t***@gmail.com
Søren
c***@gmail.com
2019-11-15 11:09:54 UTC
Hvem har Giro nr 07540531
Klaus Alexander Seistrup
2019-11-15 15:31:29 UTC
Post by c***@gmail.com
Hvem har Giro nr 07540531
SKAT ⌘ https://www.skat.dk/data.aspx?oId=199373
🐸 Klaus Alexander Seistrup
s***@gmail.com
Søren
John_N_H
2020-06-06 17:25:31 UTC
Post by skand
Jeg skal indbetale til SKAT og er ikke sikker på det nummer som jeg
har fået noteret (7540531) - jeg kan ikke finde det på SKATs
hjemmeside.
Indbetal via SKAT's hjemmeside, det er det sikreste.
Svjv, bruges "GIRO" ikke mere. Man bruger i stedet "FIK", (fælles
indbetalings kort).
--
Med venlig hilsen
John N. H. ;-)
Bertel Lund Hansen
2020-06-06 18:29:14 UTC
Post by John_N_H
Indbetal via SKAT's hjemmeside, det er det sikreste.
Svjv, bruges "GIRO" ikke mere. Man bruger i stedet "FIK", (fælles
indbetalings kort).
Men mon ikke mange af os stadig kalder dem "girokort"? Jeg gør.

Bortset fra det så er problemet nok løst for længst i de forløbne
12 år, eller også er det glemt.

Bemærk at den der sendte indlægget, bare bevidstløst har kopieret
et indlæg fra en Søren der skrev i 2008. En anden gang kan du
lægge mærke til at der kun er tekst der er markeret som citat.
Når du møder det, så tjek datoen i den øverste linje.
--
/Bertel