Jeg blev inficeret af en malware
Jens Bech
2024-02-09 21:35:54 UTC
Hver gang jeg åbnede et program med lyd på sendte malwaren en infernalsk
rullende lyd. Antivirussen som jeg installerede "Avast" fandt ikke noget.

Men så gjorde Jesper mig opmærksom på "Malwarebytes", som jeg husker at
have brugt for mange år siden.
Den lå gratis til privat brug på Malwarbytes.com!
Den fandt den irriterende malware og fjernede den. (satte i qarantæne)

Dejligt at slippe for mere bøvl.

den er helt rask nu.

hilsen
jenserik
--
Denne mail er blevet tjekket for vira af Avast-antivirussoftware.
Helle Jensen
2024-02-10 06:31:19 UTC
Post by Jens Bech
Hver gang jeg åbnede et program med lyd på sendte malwaren en infernalsk
rullende lyd. Antivirussen som jeg installerede "Avast" fandt ikke noget.
Hold dig væk fra pornosiderne, så sker sådan noget ikke.
Helle Jensen
Jens Bech
2024-02-10 10:33:21 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Jens Bech
Hver gang jeg åbnede et program med lyd på sendte malwaren en infernalsk
rullende lyd. Antivirussen som jeg installerede "Avast" fandt ikke noget.
Hold dig væk fra pornosiderne, så sker sådan noget ikke.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Er der nogen alternativer?;-)

hilsen
jenserik
--
Denne mail er blevet tjekket for vira af Avast-antivirussoftware.
Helle Jensen
2024-02-10 15:21:06 UTC
Post by Jens Bech
Post by Helle Jensen
Post by Jens Bech
[...]
Der findes ikke impotens, kun grimme kvinder, så hvad er dit problem?
Helle Jensen
Jens Bech
2024-02-10 16:42:51 UTC
Post by Helle Jensen
Post by Jens Bech
Post by Helle Jensen
Post by Jens Bech
[...]

Manglende kompatibilitet.

jenserik
--
Denne mail er blevet tjekket for vira af Avast-antivirussoftware.