cap uden skygge og velcro...
n***@sol.dk
2008-07-18 07:19:55 UTC
Jeg så lige en anden bruger havde spurgt på kasket uden skygge. Jeg
søger dog sådan en uden velcro.
Jeg er kommet frem til disse feks. hedder:
Jack cap
Street cap
Bikercap

Men kan ikke finde nogle uden velcrolukning i nakken, og det er jo
ikke så pænt. Er vant til at gå med flexfit kasketter, og de er jo
lukket i nakken, men kan ikke se at laver sådan en cap jeg søger

¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Kenned
Maria Frederiksen
2008-07-19 19:35:11 UTC
Post by n***@sol.dk
Jeg så lige en anden bruger havde spurgt på kasket uden skygge. Jeg
søger dog sådan en uden velcro.
Prøv i en golfbutik. De har uanede mængder af den slags.

Mvh Maria
Jim
2008-07-28 18:40:56 UTC
<***@sol.dk> skrev i meddelelsen news:dedb6e0b-f698-4594-801b-***@b2g2000prf.googlegroups.com...
[...]

****

Prøv at se, om du kan finde noget her..
http://www.ecrshop.com/index.php
s***@gmail.com
2017-02-25 18:35:52 UTC
Selv om det er en gammel tråd, så vil vil jeg lige sige at jeg har fundet sådan en cap uden skygge her. http://www.t-shirtshop.dk/bikercap.html
Mon ikke det hedder en bikecap fordi mange bikere bruger dem når de tager hjelmen af, for så at skjule deres hjelmhår :-D
f***@gmail.com
2019-08-06 20:13:13 UTC