Rigtig god laptop
2020-05-18 06:24:43 UTC
Jeg har købt 2 af disse laptops. En til mig og en til konen.:

https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/computere/baerbar-pc/hp-notebook-17-ca1012no-173-laptop/p-1060864/?q=CA1012NO

Min anmeldelse står på siden.
For en der skriver mange indlæg, er det en lise med et tastatur som
reagerer optimalt.

Refleksfri skærm, som ikke er en mat skærm, har jeg først set på denne PC

jens
Lyrik
2020-05-19 16:11:23 UTC
Post by Lyrik
[...]

Min nyeste PC var en MacBook Pro fra 2013. Forældet! Men jeg troede jeg
var up-to-date!;-)

Det kan jeg se nu at jeg ikke var. Der er sket enormt meget teknologisk
set siden da.

jens