Produktions pris - cigaretter
Peter Jensen
2004-06-23 06:41:35 UTC
Hvad koster det ca. at producere en pakke cigaretter ? Nogle som ved det ?
Spangkuk
2004-06-23 07:43:15 UTC
Post by Peter Jensen
Hvad koster det ca. at producere en pakke cigaretter ? Nogle som ved det ?
Ml. kr. 2,00-2,50

Hvorfor spørger du ?

Spang
Bertel Lund Hansen
2004-06-23 08:51:09 UTC
Post by Spangkuk
Hvorfor spørger du ?
For at få et seriøst svar vil jeg tro. Mon ikke også der snart
kommer et?
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/
Spangkuk
2004-06-23 12:24:34 UTC
Post by Bertel Lund Hansen
For at få et seriøst svar vil jeg tro. Mon ikke også der snart
kommer et?
Har du nu glemt at tage dine piller igen Bertel?

Det bliver altså værre og værre med dig.

Spang
Mstyle
2004-06-24 13:31:22 UTC
Post by Bertel Lund Hansen
Post by Spangkuk
[...]
DU ER EN NAR BERTEL!!!

m/
Bertel Lund Hansen
2004-06-24 13:41:40 UTC
Post by Mstyle
DU ER EN NAR BERTEL!!!
Goddag Knud Viggo Karl Dunk Karlsen PLONK Thomsen og farvel.
Karsten Feddersen
2004-06-23 09:06:08 UTC
Hej
Post by Peter Jensen
Hvad koster det ca. at producere en pakke cigaretter ? Nogle som ved det ?
Et bud er ca 70-80 øre pr pakke.

http://www.importexporthelp.com/wholesale-cigarettes.htm

Du kan se at en pakke hos en producent koster ca 90 øre med dagens
dollarkurs. Hvis der så skal skabes et overskud på ca 10-20%, så passer
det nogenlunde med de 70-80 ør pr pakke.

Meget tættere kommer du det nok ikke, da jeg tvivler på at nogen lægger
deres produktionspris ud på siderne.

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.
Lucas Roberto Kjær-Christensen
2020-11-10 13:24:24 UTC
Post by Karsten Feddersen
Hej
Post by Peter Jensen
[...]
Hej Karsten!

Har produktionsprisen på cigaretter ændret sig siden 2004?

Venlig hilsen Lucas
Lyrik
2021-01-01 16:15:30 UTC
Post by Lucas Roberto Kjær-Christensen
Post by Karsten Feddersen
Hej
Post by Peter Jensen
[...]

Indlægget du svarer på er omkring 16 år gammelt.

godt Nytår!
jenserik